Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Pinka04 | użytkownik

imię i nazwiskoPaulina adresWrocław zarejestrowany09.11.2011 @14:16:16 ostatnio na stronie07.11.2016 @22:53:20



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty63 komentarze413 posty na forum0

komputer / sprzęt
Olympus i Canon EOS 700D

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~agochi    04.11.2016 @17:24:00
ślę serdeczności i dziękuję za miłe słowa
~myszdworcowa    25.06.2016 @22:44:35
~grzesznica91    07.06.2016 @20:05:19
Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie w przyszłości. : )
~u124    03.06.2016 @19:58:08
Fajne fotki !!!
masz dobre oko i świetny zmysł obserwacji
w tych zdjęciach jest to coś ta iskra , uchwycenie tej ulotnej nie powtarzalnej chwili
Pozdrawiam
~u124    03.06.2016 @19:48:30
Dzięki śliczne za komętarz Pozdrawiam ;-]
~nestorrotsen    30.05.2016 @10:26:17
Dzięki za odwiedziny i ocenę zapraszam częściej
~toffik14    22.05.2012 @19:33:30
Małe jest piękne Dziękuję i przyjemnego wieczoru życzę
~Vanadis    29.01.2012 @05:30:26
Dzięki
Pozdrawiam - udanej niedzieli życzę
~tadeo60    26.01.2012 @08:00:58
dzięki i miłego dnia życzę!!!
Serdecznie pozdrawiam.
~jjodelis    07.01.2012 @12:35:02
dzieki za wizyte Pozdrawiam
~speedy995    28.12.2011 @12:59:17
dziękuje za pozytywne komentarze
Pozdrawiam
~kmw1960    27.12.2011 @15:01:13
dzieki za komentarz ale niestety teraz oswietlenie zdjeli i wieczorem staje sie most niewidoczny , pozdrawiam
~outofthenorm    27.12.2011 @14:55:08
dzięękuję za komentarz Co do kotów to absolutna racja, są świetnymi modelami
~Vanadis    21.12.2011 @17:56:41
Dzięki za wizytę
Pozdrawiam - miłego dnia
Zrewanżuję się niebawem - już widzę iż warto , toteż włączam monitoring
A koty - uwielbiam !!!
~deathtomasz    19.12.2011 @09:38:46
Świetna kolekcja kotozdjęć :D
Dzięki za wizytę.
Pozdro!
~Sadek83    13.12.2011 @16:14:45
Dziekuje bardzo
_______
Zapraszam do siebie
~dreher    03.12.2011 @22:08:07
pozdrawiam
_______
Nie rezygnuj nigdy z celu tylko dlatego,
że osiągnięcie go wymaga czasu.
Czas i tak upłynie.
~qwert1    30.11.2011 @12:50:55
dzięki - takie wpisy lobię
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt